stephanvelde

Posts bystephanvelde

De laatste loodjes.

Vandaag staat in het teken van Spieren voor Spieren. Na de warming up van Ricky van den Bergh werden de groepen weer opgedeeld. Naast Pass en trap, afwerken, techniek en partijvormen gingen er ook twee groepen per keer naar Ricky van den Bergh. Hij ging vooral partijtjes doen met de kinderen. Ze hadden het zichtbaar naar hun zin. “Niet alleen de kinderen vinden het

Leven als een echte prof.

Michael Rummenigge en Andreas Lichtner openden vanochtend de tweede dag van de Voetbalschool met een typisch Duitse warming up. Met de bal aan de voet werden de kinderen warm gemaakt voor de trainingen van deze ochtend. Ook René van Dieren was van de partij. Na de warming up begonnen de kinderen aan de trainingen. Een aantal groepen gingen naar techniek en passeren, anderen deden

Eerste dag een groot succes

Kees van Dis, wethouder Sport, heeft vanochtend de Voetbalschool geopend met een toespraak. Hij heeft hierbij ook aandacht gegeven aan Spieren voor Spieren. Hierna volgde de warming up onder leiding van de gasttrainers Glenn Helder en Pascal Bosschaart. Na de warming up begonnen de kinderen aan de ochtendtraining. Onder andere afwerken, een looptraining en pasen stonden op het programma. Ook kregen de groepen nog

Geslaagde opening van de 10e editie

De tiende editie van de Voetbalschool is zaterdagmiddag feestelijk geopend met een wedstrijdtussen Stichting Voetbalschool en FC de Rebellen. Het zonnetje en de sportiviteit van beide teams zorgden voor een geslaagde middag. Ook een persconferentie, foto’s en handtekeningen hoorden er natuurlijk bij. De Rebellen, bestaande uit onder andere Regillio Vrede, Ken Leemans, Wim Kieft, Dennis Gentenaar en Dennis de Nooijer, speelden vandaag hun eerste

Info voor de deelnemers!

Binnenkort is het dan zover. De tiende editie voetbalschool van vv NOAD’67 gaat dan van start. Vanaf maandag 20 oktober tot en met woensdag 22 oktober zullen we trainen als echte voetbalprofs. We zijn dit jaar met 107 deelnemers. Zoveel deelnemers vergt een aantal spelregels om het allemaal drie fantastische dagen te laten zijn. Spelregels/tips: – Locatie voetbalschool: Voetbalvelden NOAD’67 Zijpestraat 13 4675 CV

Voetbalschool met oa Dries Roelvink en Wim Kieft.

Zaterdag 18 oktober is de aftrap voor de 10e editie van de Voetbalschool van NOAD’67. Een dag extra met een compleet programma, waaraan als extraatje de bekerwedstrijd NOAD’67 tegen Topklasser Hoek is toegevoegd. Zaterdag 18 oktober is de aftrap voor de tiende editie van de Voetbalschool NOAD’67. Een extra dag ter gelegenheid van dit jubileum. Het programma voor 18 oktober kent als extraatje de

Glenn Helder, René van Dieren, Ricky vd Bergh en Marcel Meeuwis als gasttrainers naar 10e editie.

De laatste gasttrainers voor de tiende editie van de voetbalschool NOAD’67 zijn bekend: Glenn Helder, René van Dieren, Ricky vd Bergh en Marcel Meeuwis. Allemaal oud-profvoetballers die hun sporen verdiend hebben zowel nationaal als internationaal. Hiermee komt het aantal gasttrainers dat van maandag 20 oktober t/m woensdag 22 oktober naar Sint Philipsland afreist op 14. De tiende editie van de voetbalschool heeft met het

Danny Blind naar 10e editie Voetbalschool

De tiende editie van de voetbalschool NOAD’67 heeft Danny Blind bereid gevonden om op 22 oktober as een clinic te komen geven tijdens dit jaarlijkse driedaagse evenement, op de sportvelden van vv NOAD’67 in Sint Philipsland. De huidige assistent van bondscoach Guus Hiddink en toekomstig bondscoach van Nederlands Elftal komt in de middag, waar hij de 100 deelnemers zal trainen. De stichting Voetbalschool heeft

Limiet van honderd deelnemers is bereikt.

De tiende editie van de voetbalschool NOAD’67 heeft de limiet van 100 deelnemers bereikt. De inschrijving is dan ook gestopt! De tiende editie is nu al een succes. De maximaal aantal deelnemers van 100 is na een week bereikt. Het aantal van 100 is gebaseerd op de maximale beschikbaarheid van het complex van NOAD’67, maar ook op het geven van voldoende aandacht aan alle

Onthulling kunstwerk

Tijdens de laatste dag van de voetbalschool in 2013 hebben de deelnemers, waaronder mensen met een beperking, 100 kleine schilderijtjes gemaakt die uiteindelijk tot 2 grote schilderijen zijn omgetoverd. De twee samengestelde schilderijen kennen het thema Sport en jeugd.