Onthulling kunstwerk

Tijdens de laatste dag van de voetbalschool in 2013 hebben de deelnemers, waaronder mensen met een beperking, 100 kleine schilderijtjes gemaakt die uiteindelijk tot 2 grote schilderijen zijn omgetoverd. De twee samengestelde schilderijen kennen het thema Sport en jeugd.
Via de techniek van schilderkunst werd het volledige thema Sport-jeugd en techniek ten uitvoer gebracht. Traditiegetrouw het overkoepelende thema van de laaste dag van de voetbalschool.

De voetbalschool staat niet alleen voor sporten maar ook voor oog hebben voor de medemens. De twee schilderijen worden daarom geschonken aan de ouderen in onze samenleving. Met SRVZ De Rozeboom is bepaald dat beide schilderijen een mooie plek zullen krijgen in het verzorgingstehuis.

Dit kunstwerk is mede mogelijk gemaakt door het Buurtcultuurfonds van Stadlander. Het kunstwerk zal op donderdag 17 april om 11.30 uur onthuld worden door wethouder Jan Oudesluijs van de Gemeente Tholen in de Rozeboom in Sint Philipsland.

Related Posts

Voetbalschool 2024 foto’s dag 3

Voetbalschool 2024 foto’s dag 2

π˜Ώπ™–π™œ 𝟯 π˜Ώπ™–π™œ 𝙫𝙖𝙣 π™π™šπ™© π™€π™£π™—π™šπ™₯π™šπ™§π™ π™© 𝙨π™₯π™€π™§π™©π™šπ™£

Alweer de laatste dag van de voetbalschool! Met een flink zonnetje werd de warming-up gestart door onze gasttrainer Romano Denneboom. Hij zorgde ervoor dat de kids weer…

Dag 2 Voetbalschool 2024!

De 2e dag van de Voetbalschool werd geopend door Gerard de Nooijer en Piet den Boer. Een betere start hadden we niet kunnen wensen, want het zonnetje…

Dag 1 Voetbalschool van start!

Maandag 21 oktober 7.00 uur: Het is vroeg in de ochtend wanneer de eerste vrijwilligers het terrein van NOAD’67 op komen om alles gereed te zetten. De…

Nieuwe naam gasttrainer

En vandaag mogen we weer een nieuwe naam bekendmaken! Op dinsdag komt namelijk Piet den Boer training geven aan onze deelnemers. Hij was een spits die eind…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.